۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۹, شنبه

رسوايي




حمايت از اراذل و همپيمانى با اوباش


بيمارى همه‏گير در اصلاح ‏طلبان




پس از موضعگيرى صريح ميرحسين موسوى در هفته‏هاى اخير اكنون با قاطعيت مى‏توان گفت كه وى در جرگه اصلاح‏طلبان قرار دارد.ضمن آنكه اين تعيين جهت با چنان شيب تندى آغاز شد كه وى را در گروهى اقليت و تندرو از اين طيف قرار داد. عده‏اى كه دوران پايانى بقاى خويش را با حمايت از اخلالگران طردشده جامعه طى مى‏كنند.
حال آنكه ناتوانى ميرحسين و اطرافيانش در جلب نظر عمومى و به اصطلاح موج‏سازى باعث شد تا با استفاده از نسخه‏هاى پيچيده شده توسط احزاب منفور و غيرقانوني هم چون سازمان مجاهدين (انقلاب) و مشاركت در اقدامى كه بيشتر به خودزنى شبيه است به طرفدارى از اراذل و اوباش و نقض كنندگان عفت عمومى در جامعه بپردازند و وعده‏هايى سردهند كه شايد تنها خواسته همان گروه نام برده باشد. بر اين اساس ذكر چند نكته ضرورى به نظر مى‏رسد. اول اينكه آيا گروه‏هاى ناهنجارى كه دم از حفظ حقوق شهروندى آنان زده مى‏شود ارزش اين حمايت را دارند؟چرا كه تجربه نشان داده اين عده قليل هيچ مشاركتى در تعيين سرنوشت عمومى ندارند و يا حداكثر اثرگذارى آنان در برگزارى پرشور انتخابات آن قدر ضعيف است كه قطعا به زير پا گذاشتن ارزش‏هاى اسلام و انقلاب نمى‏ارزد.
نكته دوم كه نشان از استيصال و نااميدى عمومى اصلاح‏طلبان دارد، پيروى نامزد ديگر اين طيف يعنى مهدى كروبى از همان خط مشى ذكر شده است.
وى كه صراحتا در ماههاى گذشته حساب خود را از گروه‏هاى تندرو جدا كرده بود در روزهاى اخير عملا به گفتارها و روش‏هاى نابخردانه آنان روى آورده است. شايد نااميدى باعث شده تا دو نامزد اصلاح‏طلب راه چاره را جز در حمايت از اقليت اخلالگر جامعه نبينند و گويى در اتخاذ مواضع مشابه در اين خصوص باهم به رقابت پرداخته‏اند. شاهد اين ماجرا نيز ديدار اخير مهدى كروبى با طيف غير قانونى دفتر تحكيم (طيف علامه) پس از ملاقات ميرحسين با سازمان نامشروع مجاهدين (انقلاب) و جلب حمايت آنهاست، گروهى شامل دانشجونمايان ستاره دار! و دستچين شدگانى از مواجب بگيران دشمنان اسلام و انقلاب! كه آخرين هنرشان توهين به مقدسات و ايجاد آشوب در مراسم تدفين شهدا در دانشگاه‏هاى كشور بود.
حال بايد سوال قبلى را از شيخ اصلاحات نيز پرسيد كه آيا جلب راى احتمالى از جمعيتى 300 نفره، به بى‏اعتمادى خيل عظيم پايبند به اصول و ارزش‏هاى انقلاب مى‏ارزد؟
نكته قابل ذكر آخر اين است كه بيمارى حمايت از اوباش كه اكنون بين نامزدهاى اصلاح‏طلب به شكل اپيدمى درآمده است قطعا به موج‏سازى منجر خواهد شد. اما موجى حداكثرى از حاميان نظام و انقلاب، كه زورق شكسته اصلاحات را براى هميشه از صحنه سياسى كشور محو خواهد كرد!

هیچ نظری موجود نیست: